Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Ośrodek Sportu i Rekreacji Redzikowo Sp. z o.o.
System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Zamówienie o świadczenie usług w zakresie indywidualnych i grupowych nauk pływania.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
    dotyczące świadczenia usług w zakresie indywidualnych i grupowych nauk pływania na rzecz Ośrodka Sportu i Rekreacji Gminy Słupsk Sp. z o.o.
    Zamówienie publiczne o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty 750 000 euro prowadzone na podstawie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.).
Kod CPV: 80000000-4 – Usługi edukacyjne i szkoleniowe

I. ZAMAWIAJĄCY
Ośrodek Sportu i Rekreacji Gminy Słupsk Sp. z o.o.
Redzikowo 16B, 76-200 Słupsk,
tel. + 48 59 841-25-55,
www.parkwodnyredzikowo.pl
biuro@parkwodnyredzikowo.pl

II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie indywidualnych i grupowych nauk pływania na rzecz Ośrodka Sportu i Rekreacji Gminy Słupsk Sp. z o.o. zgodnie z następującym podziałem:
1.1) Część nr 1 – prowadzenie zajęć grupowej nauki pływania dla uczniów szkół z terenu Gminy Słupsk – w wymiarze jednostkowym 45 minut, rozliczeniowym 1 miesiąc, pięć dni w tygodniu w godzinach od 7:00 do 15:00. Przewidywany szacunkowy wymiar 45 minutowych jednostek zajęć ok 1000 jednostek lekcyjnych w okresie realizacji umowy,
1.2) Część nr 2 – prowadzenie zajęć grupowej nauki pływania dla uczniów szkół z terenu Gminy Słupsk – w wymiarze jednostkowym 45 minut, rozliczeniowym 1 miesiąc, pięć dni w tygodniu w godzinach od 7:00 do 15:00. Przewidywany szacunkowy wymiar 45 minutowych jednostek zajęć ok 1000 jednostek lekcyjnych w okresie realizacji umowy
1.3) Część nr 3 – prowadzenie zajęć nauki pływania dla osób indywidulanych (instruktor + jeden uczestnik kursu, instruktor + dwóch uczestników kursu, instruktor + trzech uczestników kursu) - w wymiarze jednostkowym 40 minut, rozliczeniowym 1 miesiąc, siedem dni w tygodniu w godzinach pracy Parku Wodnego OSiR Gminy Słupsk. Przewidywany szacunkowy wymiar 40 minutowych jednostek zajęć ok 475 jednostek lekcyjnych (1+1 – 350 jl, 1+2 – 100 jl, 1+3 – 25 jl) w okresie realizacji umowy
1.4) Część nr 4 – prowadzenie zajęć nauki pływania dla osób indywidulanych (instruktor + jeden uczestnik kursu, instruktor + dwóch uczestników kursu, instruktor + trzech uczestników kursu) - w wymiarze jednostkowym 40 minut, rozliczeniowym 1 miesiąc, siedem dni w tygodniu w godzinach pracy Parku Wodnego OSiR Gminy Słupsk Sp. z o.o. Przewidywany szacunkowy wymiar 40 minutowych jednostek zajęć ok 475 jednostek lekcyjnych (1+1 – 350 jl, 1+2 – 100 jl, 1+3 – 25 jl) w okresie realizacji umowy
1.5) Część nr 5 – prowadzenie zajęć nauki pływania dla osób indywidulanych (instruktor + jeden uczestnik kursu, instruktor + dwóch uczestników kursu, instruktor + trzech uczestników kursu) - w wymiarze jednostkowym 40 minut, rozliczeniowym 1 miesiąc, siedem dni w tygodniu w godzinach pracy Parku Wodnego OSiR Gminy Słupsk Sp. z o.o. Przewidywany szacunkowy wymiar 40 minutowych jednostek zajęć ok 475 jednostek lekcyjnych (1+1 – 350 jl, 1+2 – 100 jl, 1+3 – 25 jl) w okresie realizacji umowy
1.6) Część nr 6 – prowadzenie zajęć nauki pływania dla osób indywidulanych (instruktor + jeden uczestnik kursu, instruktor + dwóch uczestników kursu, instruktor + trzech uczestników kursu) - w wymiarze jednostkowym 40 minut, rozliczeniowym 1 miesiąc, siedem dni w tygodniu w godzinach pracy Parku Wodnego OSiR Gminy Słupsk Sp. z o.o. Przewidywany szacunkowy wymiar 40 minutowych jednostek zajęć ok 475 jednostek lekcyjnych (1+1 – 350 jl, 1+2 – 100 jl, 1+3 – 25 jl) w okresie realizacji umowy
1.7) Część nr 7 – prowadzenie zajęć nauki pływania dla osób indywidulanych (instruktor + jeden uczestnik kursu, instruktor + dwóch uczestników kursu, instruktor + trzech uczestników kursu) - w wymiarze jednostkowym 40 minut, rozliczeniowym 1 miesiąc, siedem dni w tygodniu w godzinach pracy Parku Wodnego OSiR Gminy Słupsk Sp. z o.o. Przewidywany szacunkowy wymiar 40 minutowych jednostek zajęć ok 475 jednostek lekcyjnych (1+1 – 350 jl, 1+2 – 100 jl, 1+3 – 25 jl) w okresie realizacji umowy
1.8) Część nr 8 – prowadzenie zajęć nauki pływania dla osób indywidulanych (instruktor + jeden uczestnik kursu, instruktor + dwóch uczestników kursu, instruktor + trzech uczestników kursu) - w wymiarze jednostkowym 40 minut, rozliczeniowym 1 miesiąc, siedem dni w tygodniu w godzinach pracy Parku Wodnego OSiR Gminy Słupsk Sp. z o.o. Przewidywany szacunkowy wymiar 40 minutowych jednostek zajęć ok 475 jednostek lekcyjnych (1+1 – 350 jl, 1+2 – 100 jl, 1+3 – 25 jl) w okresie realizacji umowy
1.9) Część nr 9 – prowadzenie zajęć nauki pływania dla osób indywidulanych (instruktor + jeden uczestnik kursu, instruktor + dwóch uczestników kursu, instruktor + trzech uczestników kursu) - w wymiarze jednostkowym 40 minut, rozliczeniowym 1 miesiąc, siedem dni w tygodniu w godzinach pracy Parku Wodnego OSiR Gminy Słupsk Sp. z o.o . Przewidywany szacunkowy wymiar 40 minutowych jednostek zajęć ok 475 jednostek lekcyjnych (1+1 – 350 jl, 1+2 – 100 jl, 1+3 – 25 jl) w okresie realizacji umowy
1.10) Część nr 10 – prowadzenie zajęć nauki pływania dla osób indywidulanych (instruktor + jeden uczestnik kursu, instruktor + dwóch uczestników kursu, instruktor + trzech uczestników kursu) - w wymiarze jednostkowym 40 minut, rozliczeniowym 1 miesiąc, siedem dni w tygodniu w godzinach pracy Parku Wodnego OSiR Gminy Słupsk Sp. z o.o. Przewidywany szacunkowy wymiar 40 minutowych jednostek zajęć ok 475 jednostek lekcyjnych (1+1 – 350 jl, 1+2 – 100 jl, 1+3 – 25 jl) w okresie realizacji umowy
1.11) Część nr 11 – prowadzenie zajęć nauki pływania dla osób indywidulanych (instruktor + jeden uczestnik kursu, instruktor + dwóch uczestników kursu, instruktor + trzech uczestników kursu) - w wymiarze jednostkowym 40 minut, rozliczeniowym 1 miesiąc, siedem dni w tygodniu w godzinach pracy Parku Wodnego OSiR Gminy Słupsk Sp. z o.o. Przewidywany szacunkowy wymiar 40 minutowych jednostek zajęć ok 475 jednostek lekcyjnych (1+1 – 350 jl, 1+2 – 100 jl, 1+3 – 25 jl) w okresie realizacji umowy
1.12) Część nr 12 – prowadzenie zajęć nauki pływania dla osób indywidulanych (instruktor + jeden uczestnik kursu, instruktor + dwóch uczestników kursu, instruktor + trzech uczestników kursu) - w wymiarze jednostkowym 40 minut, rozliczeniowym 1 miesiąc, siedem dni w tygodniu w godzinach pracy Parku Wodnego OSiR Gminy Słupsk Sp. z o.o. Przewidywany szacunkowy wymiar 40 minutowych jednostek zajęć ok 475 jednostek lekcyjnych (1+1 – 350 jl, 1+2 – 100 jl, 1+3 – 25 jl) w okresie realizacji umowy,
1.13) Część nr 13 – prowadzenie zajęć nauki pływania dla osób indywidulanych (instruktor + jeden uczestnik kursu, instruktor + dwóch uczestników kursu, instruktor + trzech uczestników kursu) - w wymiarze jednostkowym 40 minut, rozliczeniowym 1 miesiąc, siedem dni w tygodniu w godzinach pracy Parku Wodnego OSiR Gminy Słupsk Sp. z o.o. Przewidywany szacunkowy wymiar 40 minutowych jednostek zajęć ok 475 jednostek lekcyjnych (1+1 – 350 jl, 1+2 – 100 jl, 1+3 – 25 jl) w okresie realizacji umowy,
1.14) Część nr 14 – prowadzenie zajęć nauki pływania dla osób indywidulanych (instruktor + jeden uczestnik kursu, instruktor + dwóch uczestników kursu, instruktor + trzech uczestników kursu) - w wymiarze jednostkowym 40 minut, rozliczeniowym 1 miesiąc, siedem dni w tygodniu w godzinach pracy Parku Wodnego OSiR Gminy Słupsk Sp. z o.o. Przewidywany szacunkowy wymiar 40 minutowych jednostek zajęć ok 475 jednostek lekcyjnych (1+1 – 350 jl, 1+2 – 100 jl, 1+3 – 25 jl) w okresie realizacji umowy,
1.15) Część nr 15 – prowadzenie zajęć nauki pływania dla osób indywidulanych (instruktor + jeden uczestnik kursu, instruktor + dwóch uczestników kursu, instruktor + trzech uczestników kursu) - w wymiarze jednostkowym 40 minut, rozliczeniowym 1 miesiąc, siedem dni w tygodniu w godzinach pracy Parku Wodnego OSiR Gminy Słupsk Sp. z o.o. Przewidywany szacunkowy wymiar 40 minutowych jednostek zajęć ok 475 jednostek lekcyjnych (1+1 – 350 jl, 1+2 – 100 jl, 1+3 – 25 jl) w okresie realizacji umowy,
1.16) Część nr 16 – prowadzenie zajęć nauki pływania dla osób indywidulanych (instruktor + jeden uczestnik kursu, instruktor + dwóch uczestników kursu, instruktor + trzech uczestników kursu) - w wymiarze jednostkowym 40 minut, rozliczeniowym 1 miesiąc, siedem dni w tygodniu w godzinach pracy Parku Wodnego OSiR Gminy Słupsk Sp. z o.o. Przewidywany szacunkowy wymiar 40 minutowych jednostek zajęć ok 475 jednostek lekcyjnych (1+1 – 350 jl, 1+2 – 100 jl, 1+3 – 25 jl) w okresie realizacji umowy,
1.17) Część nr 17 – prowadzenie zajęć nauki pływania dla osób indywidulanych (instruktor + jeden uczestnik kursu, instruktor + dwóch uczestników kursu, instruktor + trzech uczestników kursu) - w wymiarze jednostkowym 40 minut, rozliczeniowym 1 miesiąc, siedem dni w tygodniu w godzinach pracy Parku Wodnego OSiR Gminy Słupsk Sp. z o.o. Przewidywany szacunkowy wymiar 40 minutowych jednostek zajęć ok 475 jednostek lekcyjnych (1+1 – 350 jl, 1+2 – 100 jl, 1+3 – 25 jl) w okresie realizacji umowy.
2. Zajęcia odbywać się będą na obiekcie Zamawiającego w godzinach i terminach ustalonych pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą.
3. Usługi, o których mowa w ust. 1 będą świadczone zgodnie z wymaganiami wskazanymi w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu będącym podstawą wyboru Wykonawcy, postanowieniami umowy oraz przepisami powszechnie obowiązującego prawa przy dochowaniu zasad należytej staranności przez obie strony umowy.
4. Ilość zajęć świadczonej usługi nauki pływania określonych w ogłoszeniu o zamówieniu jest wartością szacunkową, może ulec zmianie i jest zależna od zapotrzebowania na poszczególne usługi oraz dostępność obiektu. Wobec powyższego nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym, w przypadku gdy z powodów siły wyższej, ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych, nie będzie to leżało w interesie Zmawiającego.
6. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:
6.1) bieżące i ciągłe prowadzenie naboru na zajęcia w ramach indywidualnych i grupowych nauk pływania,
6.2) osoby prowadzące zajęcia zobowiązane są do sprawdzenia przed przystąpieniem do zajęć stanu bezpieczeństwa miejsca prowadzenia zajęć,
6.3) osoby prowadzące zajęcia zobowiązane są do zapewnienia bezpieczeństwa
i odpowiadają za bezpieczeństwo podczas prowadzonych zajęć,
6.4) osoby prowadzące zajęcia zobowiązane są do wydania i odbioru uczestnikom zajęć wyposażenia (desek, makaronów, krótkich płetw, łapek i innych) do nauki pływania,
6.5) osoby prowadzące zajęcia zobowiązane są do prowadzenia na bieżąco dokumentacji
(rejestru) prowadzonych zajęć,
6.6) osoby prowadzące zajęcia wykonujące przedmiot zamówienia w trakcie prowadzenia zajęć nauki pływania nie uiszczają opłat za korzystanie z basenu. W pozostałych przypadkach płacą za wstęp na obiekt zgodnie z cennikiem,
6.7) Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu do 6 dnia każdego miesiąca zestawienia ilości przeprowadzonych zajęć w miesiącu poprzednim z uwzględnieniem ich rodzaju, dni, godzin oraz ilości osób i instruktorów uczestniczących w zajęciach,
6.8) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez swoich pracowników (współpracowników) oraz osoby trzecie w przypadku nie dołożenia przez pracowników Wykonawcy należytej staranności przy wykonaniu umowy.
7. Do obowiązków Zamawiającego należy w szczególności ciągła i bieżąca promocja i marketing usług w zakresie indywidualnych i grupowych nauk pływania na rzecz Ośrodka Sportu i Rekreacji Gminy Słupsk trakcie trwania umowy.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do okresowego kontrolowania należytego wykonania usługi przez Wykonawcę.

III. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
2.1) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
2.1.a) W przypadku składania oferty na Część nr 1 i Część nr 2:
wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną usługę w zakresie indywidualnej lub grupowej nauki pływania przez okres minimum 10 miesięcy,
skieruje do realizacji zamówienia publicznego co najmniej jedną osobę pełniącą funkcję instruktora nauki pływania, posiadającą ukończony kurs na instruktora sportu Pływanie oraz minimum 10-miesięczne doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia zajęć nauki pływania
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50 000,00 zł
2.1.b) W przypadku składania oferty na Część nr 3, Część nr 4, Część nr 5, Część nr 6, Część nr 7, Część nr 8, Część nr 9, Część nr 10, Część nr 11, Część nr 12, Część nr 13, Część nr 14, Część nr 15,  Część nr 16, Część nr 17
wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną usługę w zakresie indywidualnej lub grupowej nauki pływania przez okres minimum 10 miesięcy
skieruje do realizacji zamówienia publicznego co najmniej jedną osobę pełniącą funkcję instruktora nauki pływania, posiadającą ukończony kurs na instruktora sportu Pływanie oraz minimum 10-miesięczne doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia zajęć nauki pływania
dysponuje co najmniej następującym potencjałem technicznym:
2.1.b..i. deska do pływania – 4 sztuki,
2.1.b..ii. deska do pływania typu ósemka – 4 sztuki,
2.1.b..iii. makaron pływacki – 4 sztuki,
2.1.b..iv. mata do pływania  - 1 sztuka,
2.1.b..v. zabawki podwodne do wyławiania – 1 kpl
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50 000,00 zł
3. Zamawiający wykluczy Wykonawcę w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2019 r. poz. 243 ze zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2019 r. poz. 498).

IV. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA
1. Do oferty sporządzonej w oparciu o Formularz oferty, stanowiący Załącznik nr 1 do Ogłoszenia o zamówieniu należy dołączyć w formie pisemnej aktualne na dzień składania ofert:
1.1) w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1.1.a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
1.1.b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, w raz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
1.1.c) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami,
1.1.d) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50 000,00 zł,
1.2) w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
1.2.a) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia
2. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunku udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów niezbędne jest powołanie się na udział podmiotu trzeciego w wykonaniu zamówienia.

V. TERMIN WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Wymagany termin wykonania zamówienia:
1.1) dla części nr 1 i Części nr 2 - od dnia 06.09.2021r. do dnia 30.06.2022r.
1.2) dla Części nr od 3 do 17 – od dnia 01.09.2021 r. do dnia 31.08.2022 r.

VI.  WYNAGRODZENIE
1. Podstawą do wystawienia faktury będzie dokument zawierający wyliczenie ilości zajęć sporządzany przez Wykonawcę i potwierdzany przez Zamawiającego po zakończeniu każdego miesiąca kalendarzowego. Zamawiającemu przysługuje prawo wniesienia wiążącego obie strony sprzeciwu co do propozycji Wykonawcy w zakresie pozycji i ilości godzin oraz zaangażowanych w dane zajęcia instruktorów.
2. Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty należności za usługę w ciągu 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze.
3. Za datę zapłaty uważa się dzień, w którym Zamawiający polecił swojemu bankowi realizację przelewu.

VII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferty można składać w odniesieniu do jednej lub więcej Części.
2. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą realizację przedmiotu zamówienia. Treść oferty musi odpowiadać treści Ogłoszenia o zamówieniu.
3. Ofertę należy sporządzić wg Formularza „OFERTA” (załącznik nr 1 do Ogłoszenia) oraz załączyć wymagane dokumenty.
4. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
5. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
6. Wszystkie strony oferty zaleca się kolejno ponumerować. Wszystkie strony (kartki) zaleca się spiąć (zszyć) w sposób uniemożliwiający dekompletację.
7. Błędy zaleca się poprawiać poprzez skreślenie z utrzymaniem czytelności skreślonych wyrażeń lub liczb. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty zaleca się parafować i datować własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.
8. Ofertę należy umieścić w zamkniętym, nieprzezroczystym opakowaniu (np. koperta) zaadresowanym na Zamawiającego i opisanym: „Oferta na świadczenie usług w zakresie indywidualnych i grupowych nauk pływania na rzecz Ośrodka Sportu i Rekreacji Gminy Słupsk Sp. z o.o.”.
9. Oferta musi zawierać nazwę, adres Wykonawcy i cenę ryczałtową wyrażoną w kwocie brutto (cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia, bez których nie można wykonać zamówienia, w tym także podatek VAT) oraz musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy. Wykonawca obowiązany jest do przedstawienia w ofercie ceny brutto w oparciu o szacunkową ilość godzin nauki pływania, ze wskazaniem ceny jednostkowej brutto nauki pływania. Cena jednostkowa brutto wskazana w ofercie Wykonawcy stanowić będą podstawę do rozliczeń w toku realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Cena oferty oraz cena jednostkowa mają być wyrażone w PLN zgodnie z polskim systemem płatniczym, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku. Cena oferty i cena jednostkowa zawierają wszelkie koszty niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia zgodnie z warunkami ogłoszenia o zamówieniu.

VIII. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Ofertę należy złożyć Zamawiającemu, na adres Ośrodek Sportu i Rekreacji Gminy Słupsk Sp. z o.o., Redzikowo 16B, 76-200 Słupsk, sekretariat, w terminie do dnia 30.08.2021r. do godz. 12:00.
2. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert nie będzie brana pod uwagę przy ocenie ofert.

IX. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
1. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty jest najniższa ryczałtowa cena ofertowa brutto.
2. Oferta z najniższą ceną otrzyma 100 punktów przy zastosowaniu wzoru:
                                                        najniższa cena spośród złożonych ofert
             liczba punktów = ……………………………….………………………………… x 100 pkt
                                                          cena badanej oferty

3. Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
4. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

X. DODATKOWE INFORMACJE
1. Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia można uzyskać pod numerem telefonu: Pan Andrzej Miecznikowski Kierownik Pływalni: 695 311 000 w godzinach 7:30 – 15:30 od poniedziałku do piątku, e-mail: biuro@parkwodnyredzikowo.pl .
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania lub unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
3. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują, zgodnie z wyborem Zamawiającego, pisemnie lub  pocztą elektroniczną.
4. Zamawiający dopuszcza przekazywania droga elektroniczną:
4.1) wyjaśnień dotyczących ogłoszenia o zamówieniu,
4.2) zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu,
4.3) wezwań o wyjaśnienie lub uzupełnienie dokumentów,
4.4) informacji o wyniku postępowania.

XI. REGULACE RODO
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1.1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ośrodek Sportu i Rekreacji Gminy Słupsk Sp. z o.o., Redzikowo 16B, 76-200 Słupsk;
1.2) inspektorem ochrony danych osobowych w Ośrodku Sportu i Rekreacji Gminy Słupsk Sp. z o.o. jest Pan Marek Zubka, kontakt: adres e-mail: biuro@parkwodnyredzikowo.pl
1.3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usług w zakresie indywidualnych i grupowych nauk pływania na rzecz Ośrodka Sportu i Rekreacji Gminy Słupsk Sp. z o.o.;
1.4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;  
1.5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp
1.6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  
1.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
1.8) posiada Pani/Pan:
1.8.a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
1.8.b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych1;
1.8.c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO2;  
1.8.d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
1.9) nie przysługuje Pani/Panu:
1.9.a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
1.9.b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
1.9.c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

XII. ZAŁĄCZNIK
1. Załącznik nr 1 – Formularz oferty,
2. Załącznik nr 2 - Wykaz usług,
3. Załącznik nr 3 - Wykaz osób,
4. Załącznik nr 4 - Wykaz narzędzi,
5. Załącznik nr 5 - Wzór umowy.

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Roman Wójcik 24-08-2021 11:24
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Maciej Kornas 24-08-2021
Ostatnia aktualizacja: Roman Wójcik 24-08-2021 11:25