Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Ośrodek Sportu i Rekreacji Gminy Słupsk Sp. z o.o.
System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Kompetencje

1) Magdalena Cholewińska- Prezes Zarządu

 

2) Mariola PytlosGłówny Księgowy

- opracowywanie planów finansowych
- organizowanie i prowadzenie księgowości,

- opracowywanie instrukcji obiegu dokumentów i innych ewentualnych przepisów wewnętrznych   dotyczących prowadzenia rachunkowości,

- prowadzenie sprawozdawczości finansowej,
- przygotowywanie deklaracji rozliczeniowych do urzędów, tj. ZUS , US
- księgowanie dokumentów
- prowadzenie ewidencji kartotek środków trwałych
- kontrolowanie wpłat, wystawianie wezwań do zapłaty, uzgadnianie sald
- przygotowywanie i prowadzenie akt osobowych pracowników Spółki
- przygotowywanie coroczne planu urlopów, prowadzenie kartotek urlopowych pracowników
- prowadzenie kartotek płacowych pracowników
- naliczanie wynagrodzeń dla pracowników

3) Adam Kowalczyk– Kierownik ds. Technicznych

1. współpraca z SANEPID – em;
2. Koordynacja konserwatorów i ustalanie grafików tych pracowników;
3. Gromadzenie i przechowywanie dokumentacji technicznej/instrukcji urządzeń OSiR-u;
4. Krioterapia – obsługa techniczna;
5. Czuwanie nad terminową realizacją zadań technicznych;
6. Sprawowanie nadzoru nad przebiegiem eksploatacji sprzętu i urządzeń OSiR-u;
7. Planowanie potrzeb materiałowych oraz sprawowanie nadzoru nad prowadzeniem gospodarki sprzętem technicznym;
8. Analizowanie potrzeb, planowanie i udział w przygotowaniu prac remontowych oraz konserwacji obiektów budowlanych i technicznych OSiR-u, a także uczestniczenie w odbiorze technicznym prac z tego zakresu;
9. Analiza badań wody;
10. Planowanie potrzeb utrzymania czystości i koordynacja usług sprzątania;
11. Audyty i przeglądy;
12. Odpowiedzialność za służbowe auto;
13. Współpraca z Działem Handlowym i Marketingiem;
14. Inne prace zlecone przez przełożonego;

4) Ewa Rybicka– Pełnomocnik zarządu ds. marketingu

1. Opracowanie planu i realizacja polityki w zakresie zarządzanie marketingowymi aspektami działalności spółki, rozwoju i bieżącego funkcjonowania.
2. Kreowanie i nadzór nad powstawaniem nowych produktów, polityką cenową, sprzedażą usług i promocją.
3. Budowanie relacji z otoczeniem biznesowym spółki (PR).
4. Przygotowanie budżetu marketingowego stosownego do planowanych działań i środków przekazu.
5. Opracowanie koncepcji i nadzór wykonania systemu identyfikacji wizualnej (tablice, szyldy, plakaty, druki firmowe, karnety-bilety, firmowe upominki, kalendarzy, ulotek, folderów itp.).
6. Działania PR - serwis informacyjny (informacja radio, prasa, TV, inne - kreacja komunikatów, spotkania z mediami, współpraca z wykonawcami usług i interesariuszami obiektu).
7. Opracowanie zawartości i administracja serwisu www, mediów społecznościowych.
8. Poszukiwanie i negocjacje warunków współpracy ze sponsorami Parku.
9.  Poszukiwanie, negocjacje i ustalanie warunków współpracy z reklamodawcami.
10. Wyznaczenie w obiekcie powierzchni pod reklamy płatne.
11. Kreacja imprez towarzyszących odbywających się na terenie Parku (spotkania firmowe – bowling, urodziny dla dzieci, itp.).
12. Współpraca ze wszystkimi działami.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Roman Wójcik 25-09-2008 22:24
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 25-09-2008
Ostatnia aktualizacja: Maciej Kornas 08-02-2022 10:29